Tuesday 20 July 2010

CUCUNDA


Kemana saja berkunjung samada dalam atau luar negeri (Tak selalu pun) dalam kepala mesti sentiasa berfikir apa nak bawa untuk cucunda. Biar rapak janji cucunda happy. Kalau anak minta belikan sesuatu belum tentu dapat. Tapi kalau cucu .... usahakan juga.

Masa pergi kat Kedai kanak2 tu ternampak baju Thomas, terus belikan cucunda sehelai sorang.  Nampak pulak  kerusi untuk mandi dan duduk. Menarik. Ambil gak satu untuk si kecik azhad. Untuk Princess sarah ada tau lagi besar. The only princess selalunya lebih sikit le. Ikut kan hati banyak yang menarik yang sukar terdapat di tempat. Teknologi mereka tinggi.


Antara buah tangan untuk cucunda ... ni dia Untuk sarah Bear ni. Besar dari Sara tau.  Tomy mesti untuk lelaki.. Tempat duduk as well as tempat mandi tu untuk  baby Azhad Hadif. Had lain ada lagi. Kalau jumpa dan ongkosnya cukup opah beli lagi, dan lagi dan lagi
 
 
Jalan-jalan jumpa lagi mainan yang agak menarik. Kepala keretapi Thomas. Ini pastinya untuk Hazim dan Aiman. Rindu sangat kat 4 orang cucunda2.
.

2 comments:

  1. Salam Opah.

    Hazim & Sarah tak sabar2 tunggu Opah balik nak main mainan yang Opah beli.. Best nye !!

    ReplyDelete
  2. Tunggu ada lagi yang lain tau. Doakan misi opah berjaya.

    ReplyDelete